9 Mayıs 2017 Salı

İzmircon 2017

Herkese merhaba!
Yine uzun zamandır yazamıyordum çünkü.. Sebebi yok.
Yani farklı bir sebebim yok. Genel hiçbir şey yapmama isteğimden dolayı yazamıyordum. Bir de etkinlik bittikten sonra hasta oldum. 1 hafta da öyle yok oldu.
Şuan iyiyim ve yazmaya hazırım!

Şimdi geçen seneki İzmircon'un aksine bu sefer iki günde gittiğimden ve kostümlü gittiğimden gerçekten güzel bir deneyim yaşadım. Buna artı olarak nedense kendimi biraz daha rahat hissettiğim için fotoğraf çekilmek için insanlara sorabildim.
Bu arada Dracon yazısında Danganronpa 2'den Chiaki Nanami'yi yapacağımı söylemiştim. Cidden de yaptım. Ancak her şeyi hazır aldım, çünkü yapabilecek vaktim ve deneyimim yoktu. Buna rağmen gayet güzel tepkiler aldım??
Sanırım benzemediğimi düşünsem de fena değildi.

Sağ gözüme gül ekledim çünkü böyle daha havalı.
Gidiş hikayemi de anlatmak istiyorum. Bu sefer çok garip bir şey olmadı ancak hava biraz sıcak olduğundan fazlasıyla terledim. Neyse ki, makyajım hemen hemen istediğim gibi kaldı.
İzban'da karşımda oturan yaşlı çift ile sohbet ettim. Nereye gittiğimi sorduklarında falan biraz anlattım. (Ve aktarma yapmadım??) Kısaca iyi bir yolculuktu.
Etkinlik alanına gitmek en basitiydi, "Kalabalığı takip et." yöntemi yine işe yaradı!

Biletimi aldıktan sonra üstümü değiştirmek için giriş katındaki tuvalete gittim. (Normalde ikinci kattaki tuvalet soyunma odası olarak ayarlanmış ama ben bilmiyordum.) Zaten gömlek ve ceket üstümde olduğundan bir tek etek ve ayakkabımı giymem yeterli oldu. Sonrasında peruğu taktım ve orada olan birinden yardım alarak (herkes çok yardımseverdi, peruğumu taramak için tarağı olan birinin olup olmadığını sorduğumda direkt olarak biri tarak verdi) vestiyeri bulup çantamı teslim ettikten sonra etrafta dolaşmaya başladım.

Bu sefer Suki yoktu çünkü işi çıkmıştı. Kısaca yalnızdım.
Birkaç kişi fotoğraf çekilmeye falan geldi, aşırı mutlu oldum. Sonra bir köşede Taiko no Tatsujin oynadım biraz. 
Sonra etkinlik boyunca sağ olsun Irmak geldi, yeey! (Best Maid in the World!) Eğer yalnızsam beraber takılabileceğimizi söylediğinde aşşırı mutlu oldum.  Sonunda yalnız değildim, yeey!

Daha sonra parti büyüdü tabii ki, Danganronpa V3'den Saihara Shuuichi'nin takım elbiseli versiyonu ile, Can katıldı. (İlk başta fark etmedim, bunun için hala kötü hissediyorum sdfskfs)

Gerçekten çok çok çok eğlendim. Sevdiğim birçok karakterin cosplayini görmek bayağı hoştu. Hepsini koymak isterdim ancak nedense utandım şuan.. 
Bu arada bu etkinlikte karakteri tanıyan cidden çok fazla kişi oldu. Ib'de yaşadığım şeyleri anlatmıştım zaten, kabus gibiydi desem yeridir. (Gerçi benzemiyordum bile, normal şeyler bunlar.)
Ib demişken Ib ve Garry cosplayi yapan birileri vardı. Ama gördüğümde hazırlanıyorlardı o yüzden "Daha sonra gelirim ben." deyip gittim ama daha sonra gelemedim. 
Neyse ki Ib yapan kişi ikinci gün Madotsuki yapmış onunla fotoğraf çekildim. Çok tatlıydı ve çok güzel bir cosplaydi. *sevinç göz yaşları* 



Bu arada ilk defa bir müzik videosunda bulundum. Ama çok stresli olduğumdan saçma sapan şekilde gülümsüyorum. (05:07'de görebilirsiniz.) Bir daha şansım olursa daha havalı olacağım!

Bunların dışında cosplay yarışması bayağı iyiydi, yani bireysel yarışma. Çünkü grup yarışmasını izlemeye gitmedim sdffdsfhkfj
O sırada standların bulunduğu loş(??) ve daha serin kısımda Özgür Abi'nin Persona 4'de takıldığım yeri geçmesini izliyordum. (Gerçi fazla bir şey kaçırmamışım??)
Tekrardan çok çok teşekkür ediyorum. Hala oturup devam etme fırsatım olmadı oyuna gerçi.. Neyse bir ara o da olacak!

Bir de standlardan biraz bahsetmek istiyorum. Çünkü bayağı fazlalardı.
Bayağı. Cidden.
Özellikle çizim standları ağırlıklıydı. Bu sefer birkaç şey aldım!
Anahtarlık vb. şeyler satan bir stand'dan Yurio anahtarlığı aldım. (Bunun hakkında konuşmak istemiyorum. Neden böyle bir şey yaptım aa.)

Bir de gerçekten çok sevimli bir insandan aldığım Yuri on Ice ve Ib temalı iki defter ve Danganronpa'lı kitap ayracı. Cidden çok çok tatlılar. Özellikle defterlerin arkasında bulunan detay çok hoşuma gitti. Kitap ayracını da bende Can gibi çerçeveletip duvara asmak istiyorum, o kadar güzel! Kendisinin instagram hesabını şöyle bırakıyorum. Sayfa açtığı zaman buraya koymaya çalışırım yine çünkü insanları desteklemek önemli! ; ^;
Not: İkinci gün Touken Ranbu'dan Tsurumaru Kuninaga'nın cosplayini yapmıştı, görünce cidden mutlu oldum. Çok iyiydi çünkü. :'')


Komik bir anımı da anlatmak istiyorum..
Etkinliğin yapıldığı yer Tepekule Kongre Merkezinde aynı anda birçok etkinlik olabiliyor çünkü fazlasıyla kat var. Etkinliğin olduğu iki günde üst katlarda nişan/düğün tipi şeyler vardı ve iki günde babamın beni oradan almasını beklerken etkinlikle alakası olmayan kişilerle fotoğraf çekildim.
Buna yaşlı bir teyze ve 2-3 orta yaşlı kadın da dahil sdfshjdkfsf 
Çok ilginç, güzel ve komik bir deneyimdi. 


Peki, etkinlik genel olarak nasıldı?
Kıyafetimden ve ayakkabımdan dolayı yaşadığım bazı sıkıntılar (terleme ve ayak ağrısı) dışında cidden güzeldi. Geçen seneye göre bolca gelişme var ve bu iyi bir şey.
Umuyorum gelecek sene daha da güzel olacak ve daha çok eğleneceğim.

Bu arada seneye olan amacımı da yazayım.
Danganronpa serisinden devam ediyoruz. Pekoyama Peko!
Bu sefer craft yapmayı istedim, zaten yapmayı istediğim bir karakterdi. Umarım başarabilirim!
*başaramadı*

Neyse, benden şimdilik bu kadar.
Kendinize çok çok iyi bakın~!

2 yorum:

  1. Sonrakine Madotsuki olarak gelmek istiyorum!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Do it!
      Yardım dahi ederim!
      Gerçi neyde yardım edebileceğimi bilmiyorum..

      Sil