15 Mayıs 2016 Pazar

İzmircon Yazısı Olmayan İzmircon Yazısı

Herkese merhaba.
Bir önceki kimsenin görmediğini umduğum yazı için özür diliyorum. Biraz fazla duygusal ve saçmaydı, bu yüzden yok oldu.

En son yazdığım güncelleme yazısından sonra merak edenler vardır diye yazıyorum. Ama şunu söyleyebilirim ki, ilginç hiçbir şey olmadı.
Neden mi ?

Çünkü sadece pazar günü gidebildim ve Ib cosplayimi bir kez daha yapmadım. Çünkü etek gelmedi. :DD Ve elimde olan etek anlamsızca dardı. (Şimdi kimse "Sen şişko olmayasın." demesin, diyenler kahve fincanını kafasına yiyebilir.) Sonuç olarak kırmızı lenslerimle etkinlikte genelde oturarak ve anlamsızca etrafta gezinip cosplay yapan insanlara dik dik bakarak geçirdim.

Suki ve Annabeth (umarım doğru hatırlamışımdır emin olamadım şimdi) 'de vardı, öyle işte. Fazla bir aksiyon yaşamadım.

Birkaç defa, "İnsanlar çok uzun." "Ahh, ne kadar güzelleer~" "Şüşkoyum ben." diye triplere girdim. Ama gitmem iyi oldu bence, fazla sosyalleşme imkanım olmasa da insanların arasındaydım.

Güzel cosplayler olduğunu söylemiş miydim?
Özellikle gözüme çarpan biri olmadı, zaten olsaydı da gidip fotoğraf çekilmek için soramayacaktım çünkü fazla utangacım ve kendime güvenim eksilerde.

Neyse ya, sonraki etkinlikler için alıştırma oldu. Artık bir sonrakine cosplay yaparak giderim, tabii ki gidebilirsem.

Hala öz güven problemleri yaşıyorum.. Umarım bir gün biterler..
Bu da patates tadındaki yazının sonu ama ben bu yazıyı yayınlamayı unutmuşum, çünkü aptalım. Danganronpa'nın ilk oyununu bitirmek ile çok meşguldüm çünkü.
Ama bitirdim sonunda, belki birkaç şey yazabilirim ?
Neyse, kendinize iyi bakın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


4 yorum:

  1. Ah be, oradayken gidip cosplayerlara yavşayacaktık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utangaç olmanın zararları #1; Cosplayerlara yavşayamamak.

      Sil
  2. Ben de Ankara'da Hücon'a katıldım, cosplay de yapmıştım. Baya kişiyle fotoğraf falan da çektirdim utangaç olmama rağmen.. Keşke deneseydin bi kaç kişiden sonra açılıyorsun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosplay yapmadığımdan dolayı daha çok çekindim sanırım, kendime güvenimin az olduğu zamanlar bir de.. Bir daha ki sefere deneyeceğim. Yani umarım..

      Sil