1 Nisan 2016 Cuma

Güncelleme #4 | Gölge

Herkese merhaba.
Yıllar geçmiş ve ben tek kelime yazmamış gibi hissediyorum. Oysa fazla zaman olmadı, çünkü yazmaya çalışıyordum ancak yazamıyordum. Hala da öyle, yaptığım tek bitebilen yazma çalışması Kaori adlı hikayemin bölümleri. İşin komik tarafı onlar da 8-10 günde bir gelen ani ilham patlamaları sayesinde yazılıyorlar.

Son birkaç hafta ruhsal anlamda biraz yorucuydu çünkü kendi kendime savaşıyordum. (Sınavım falan da vardı ama konumuz bu değil.) Kendim gibi davranmadığımı düşünüyordum, bir tuhaflık var gibiydi. Ama sorun çözüldü.
Daha kendim gibi davrandığımı hissediyorum. İyi hissediyorum ama ara sıra bir konuda geçmişe takılı kaldığımı düşünüyorum.
Yazma isteğimi öldüren bu mu yoksa hayatımın monoton bir şekilde geçmesi mi bilmiyorum. Şuan ne söylediğimi de bilmiyorum.

Amaan, boşverelim!
Yami Shibai izlemeye başladım, bayağı eğleniyorum. (Evet, korku hikayesi izlerken eğleniyorum. Garip, evet.) İlk sezondaki bazı bölümler bayağı ürkütücüydü, Tomonari-san falan.
İkinci sezona daha yeni başladığım halde ilk üç bölümden aynı ürkünçlüğü alamadım ama yine de izlemesi eğlenceli.

Bir de, Ansatsu Kyoushitsu'yu bitirdim. :')
Hala acı yaşıyorum. :')
ACI. :')

Ah, son olarak Gintama'nın mangasına da animesine de az buçuk yetiştim sonunda! Baaaayağı geri kalmıştım, her yerden spoiler yiyordum ve bu spoiler'a dur demek gerekiyordu. Ama hala spoiler yiyorum. :')
Yaşadığım dram anlatılamaz.
SPOILER ALERT!!!!
Biraz da Gölge Güncellemesi yapalım.
Çılgın bir kedi sahibi olarak kedilerden/kedimden bahsetmek benim çok hoşuma gidiyor. Gölge iyi. Pofuduk pofuduk mutlu. Şu sıralar beni fazlaca kıskandırıyor, annem ve babama kendini güzel güzel sevdiriyor. Ben sevmeye kalktığımda aynı şeyi yapmıyor, hep bir memnuniyetsiz ifade falan. 
Kırgınım Gölge'ye. ;-;

Bir de söylemeyi unuttum ama 15 Mart'da Gölge 3 yaşına girdi!
Islak mama alamadım ama yeni mama siparişi ile kendimi affettireceğim sanırım. Bayağı güzel şey aldım Gölge'ye eheheheh. *lenny face*

Pekalaa, başka bahsedeceğim bir şeyy.
Yok sanırım..
O zaman saçmaladığım her saniye için özür diliyorum ve 1 Nisanınızı kutluyorum efendim.
Trollere kanmayın, benim gibi gecenin 2-3'ünde ilk şakanızı yemeyin sdfsdlfkjs
Hala o şakayı nasıl yuttuğumu düşünmekteyim. Saf olmak böyle bir şey olsa gerek..

Daha fazla uzatmadan Gölge'nin -yeni olmayan- fotoğrafı ile sizi başbaşa bırakıyorum.
Kendinize iyi bakın!
Görüşmek üzere~

5 yorum:

  1. Aynı ruh halindeyiz. Yani ben ne hissettiğimi bile bilmiyorum :P Gölge çok tatlı yaa >.< Yeni yaşı kutlu olsun :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende yakında kendini iyi hissedersin diyeyim o zaman. :)
      Gölge adına teşekkür ediyorum~

      Sil
  2. O resim nasıl güzel bir şeydir, gözlerimi alamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisinden bahsettiğini tam anlayamadım. (Fotoğrafa da resim dediğimiz için..) Ama Gölge'nin fotoğrafına diyorsan teşekkür ederim sdfkjdsf
      Fanart'a diyorsan da teşekkür ederim dfksldf
      Tumblr'ın derinliklerinden tutup çıkarttım~

      Sil
  3. İlk defa böyle bişey okudum neyse ne desem bilemedim iyi yazmışsın

    YanıtlaSil