10 Nisan 2015 Cuma

Mimimimimimim! | Kesinlikle mim değil, ehe.

Herkese merhaba, yine ben.
Ve yine bir mim.
Evet.

Shuu-san'ın mim yazısını -burada- daha yeni okudum ve çook hoşuma gitti. Okuyan herkesi mimlediğine göre de. Bende mimlendim ? Evet. Hemde yapmak istiyordum iyi oldu.
Neyse, fazla uzatmadan başlayalııım~

1- Bilgisayarın masaüstündeki görüntüsü ne ?

Amnesia'dan Shin. (Çok da sevdiğim bir karakter değil ama kalitesi iyi gözüken şeyler hoşuma gidiyor.)




 2- Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin ?

Eğer bir kafeye girseydim, tatlı bir şeyler ve su sipariş ederdim.

3- Google'da aradığın en son şey ne ?

Hatırladığım kadarıyla bir oyundu ama söylemeyeceğim. Gizli kalmalı. ;w;

4- Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim ?


Çarşamba günü -evet çarşamba- Suki ile Facebook'ta mesajla konuşmuştuk herhalde. -baktı ve doğruladı- Konuşma olarak da annem?  (Yalnız öleceğim.)

5- Tiyatroya en son ne zaman gittin ?

İlkokul 4-5. sınıfta falan sınıfça gitmiştik sanırım. Ama zerre bir şey hatırlamıyorum. Eskişehir'deyken daha çok gidiyordum sanki..

6- Sinemaya en son ne zaman gittin ?

Hatırlamıyorum bile! Ama Kaptan Amerika; Kış Askeri'ne gitmiştim sanırım.

7- Hangi diziyi herkes izlemeli ?

Sıkı bir dizi takipçisi değilim ama House hoşuma gidiyor. Denk gelince falan izliyorum.

8- En son ne tür müzik dinledin ?

Vampire Knight'ın ilk açılış şarkısını dinlemişim. Hangi kategoriye giriyor o ? (JPop)

9- Seni en çok ne çıldırtır ?

Beni sinirlendirecek şeyler yapan insanlar.

10- Ne zaman uyanırsın ?
















11- İnternetteki ilk adın neydi ? 

Nessie'ydi sanırım. Çok iyi hatırlamıyorum ilk olanı.

12- Favori emojin nedir ?

Lenny face sayılıyor mu ? Gerçi emoji miydi o ondan emin değilim.  ( ͡° ͜ʖ ͡°)

13- Kedi mi köpek mi ?

Kedileri daha hoş buluyorum ben. Köpek ise.. Kararsızım o konuda. Bazıları garip.

14- Kuzey mi güney mi ?

Kuzey.

15- İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey ne ?














16- İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt ?














17- Kafanda genel olarak ne olur ?

Genelde birçok şey. Planlar, yapmak istediklerim vs. Ama şu sıralar sadece ''Hayatımı mutlu bir şekilde sürdürebilecek miyim ?'' diye düşünüyorum. SÜREKLİ.

18- Komedi mi dram mı ?

Dramedi.

19- Çay mı kahve mi ?

Genel olarak kahve ama çay da iyidir.

20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun ?

Chain Chronicle oynarken deliriyordum. İlgili yazıda anlatacağım bir konu bu. ;w;

21- Son olarak bir sırrını paylaş..

Ama ama söylersem sır olmaktan çıkar. O_O
Şaka şaka, söyleyeceğim.
Aslında tilki kulaklarım ve kuyruğum var. Onları gizlemek için büyü yapıyorum.
*ciddi olur*
Kötü bir kişiliğe sahibim. Evet. Bu kadar.

~

Şimdiii, tek kişiyi mimleyeceğim çünkü aklıma başka biri gelmiyor.
Suki, iyi şanslar~
Onun dışında yapmak isteyenler olursa, lütfen yapın!
Hatta bana linkini twitter'dan şey edebilirsiniz, okumayı isterim.
Neyse, herkese güle güle~





4 yorum:

  1. BİLİYORDUM. KULAKLARIN VE KUYRUĞUN OLDUĞUNU BİLİYORDUM!!!1!1!
    Bu arada şu şarkıya bayılıyorum yadffsd dinlerken eşlik etmemek mümkün değil ;v;
    Okurken bayağı güldüm ve mimimi (mimimimimim~) dikkate alıp yaptığın için teşekkürler *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLAMAZ!!1!1!
      Ben nadiren dinliyorum ama hoş bir şarkı cidden dfagdfh
      Yazarken bende bayağı güldüm. (Yazarken gülmek. Harikasın Kitsune.) Önemli değil~ Cidden eğlendiğim bir mim oldu fdgsafgd

      Sil
  2. AhHahahHah BİRİ BENİ MİMLEDİ ÇOK POPİYİM---
    Aslında mimi yapıp seni de mimleyecektim ama önce davranmışsın shhsja
    Ben de Lenny face diyecektim, yine derim gerçi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Yazı güzelmiş *parmak havada emojisi*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlıyım, lanet olsun sahdgfh
      De de, Lenny Face iyidir!
      Teşekkürler efendim. *saygıyla eğildi*

      Sil