25 Kasım 2014 Salı

Pocket Mirror Demo


Herkese merhaba!
Yazmayalı biraz uzun zaman oldu. Bende hala yaşıyor olduğumu bir güncelleme yazısıyla değil de, kısa da olsa bir oyun tanıtımı ile belirtmek istedim.
Hala yaşıyorum ve tembelce oyun oynama çabalarıma devam ediyorum.

Bu oyunumuz ise Pocket Mirror, aslında kendisini bir 6 ay önce görmüştüm ama fazla dikkatli araştırmaya üşenmiştim. Bir yerde tekrar görünce hadi bir bakayım dedim ve bir demosunun olduğunu fark ettim ve oynadım. Oynarken videoda çektim ama 2-3 defa başarısızlığa uğradım. Sanırsam 4  veya 5. denemede istediğim gibi bir sonuç aldım. Görüntü kalitesi biraz kötü olabilir ama idare eder. Demoyu oynamaya üşenenler için videoyu yazının en altına koyacağım.

Pocket Mirror, diğer oyunların da olduğu gibi RPG Maker ile yapılmış bir korku oyunu. IB ve The Witch's House gibi olduğu yazıyor. Ama ben daha çok The Witch's House'a benzettim, IB'ye benzeyen tek yanı ana karakterlerin birbirine benzemesi olabilir.
Bir de ana karakterimizin adı hala gizli ama Tumblr'daki sorulara cevap verirken Alice veya MC ismini kullanıyorlar. MC'nin kullanış amacını pek anlayamasam da (berbat ingilizcemden dolayı), Alice'in oyunda Harikalar Diyarı benzeri bir tema olabileceğinden kullanıldığını düşünüyorum.

Oyunun Tumblr sayfasından anlayabildiğim kadarıyla oyun IB ve The Witch's House arası bir korku derecesinde olacakmış. Ne çok fazla ani/beklenmedik ölümler olacak, ne de IB kadar yumuşak olacakmış. Birçok yerde kan ve karanlık atmosferler beklememiz gerektiğini de belirtmiş.

Açıkçası ben oyunun tam halini gerçekten merak ettim. Demo'da açık söylemek gerekirse hiç korkmadım. Belki ürperten yerler vardı ama korktuğumu söyleyemem.

Merakla bekliyor olacağım tam halini, hoş gibi gözüküyor~!

*Oyun hakkındakileri gelişmeleri takip etmek için;
Twitter

*Oyunu yüklemek için;
Pocket Mirror Demo


*Son olarak kendi gameplay videosu;



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere~

5 yorum:

  1. Ben de oynamıştım demoyu da abartıyolar oyunu fhdjsj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tam sürümü çıkınca abartıp abartmadıkları belli olacak. Demo'da hiçbir şey belli olmuyor. Ayrıca daha karakterin belirli bir adı yok?!
      Her şey fazla belirsiz. Hiçbir şeye karar verememişler sanki.
      Umarım tam sürümü güzel olur yoksa kafalarını kesebilirim. O kadar ''IB ve The Witch's House arası bir şey.'' diyorlarsa ortaya muhteşem bir şey çıkartmaları gerek. Demo böyle olunca biraz umudumu yitirmiştim de, hala iyi düşünüyorum. *kendimle çelişiyorum sanırım :')*

      Sil
  2. Grafikler çok cici olmuş ama konu hakkında hiçbir şey bilinmiyor :/ Ne zaman çıkacağıyla ilgili belirli bir tarih var mı?
    Bu arada tam araştırmadım ama MC deyince aklıma ilk gelen Main Character'di. Çünkü otome oyunlarında da genelde oyuncunun adı MC olurdsfs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Konu sır, karakterler sır. Bu şekilde ilgi mi çekmeye çalışıyorlar anlamıyorum. Grafikler cidden çok sevimli ama bu konu ve karakter meselesi ters. T..T
      2014 veya 2015 kışı çıkartmayı planlıyorlarmış oyunu. Umarım olabildiğince çabuk çıkar. *fazla oynamayı istiyor*
      Olabilir asdfd Mümkün yani. Ama MC cidden aklıma gelmemişti. T.T
      *kendi kafasına vurdu*

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil